PLEKTRUM

Idag har jag jobbat 8-16. Nu börjar man komma in i gänget och lära känna barna. Hade väldigt roligt idag!

Har spelat sönder ett plektrum, min favvo. WOPS.. Det har aldrig hänt förut!
Måste köpa nya. Ska köpa några som liknar favvon (en tunnare variant som passar bra till acken) och några som liknar dem här under. Brukar vara härligare att spela med en lite mindre och tjockare till elen.


Funderar på om jag ska skriva "Mimmi i Kungarna Av Tylösand". Dockså tror jag faktist att jag ska kolla på det nya avsnittet. Dessutom har jag börjat se några nya program Sveriges Skönaste Familjer och Lite Sällskap, båda går att se på Kanal5Play!
DAGS att playa och käka bilar och choklad (70% och fairtrade märkt).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0