CHICK


Funderar på om jag ska tanka in bilderna från gårdagen... Känns lite smådrygge, jag som är på väg till sängen.

Det var iallafall ett bra Disneyparty. VÄLDIGT uppskattat! Mimmi <3 Fest
Jag var fyllechaffis, ett bra val! Men ändå känns det som jag flippar mest, vill vara galenpanna och helst överallt. Jag har kommit över en slags tröskel. Efter Turkiet är det inte så mycket som är galet längre.. På gott och ont! Det är synd att alla inte är som jag HE HE HE,, eller vänta. Då hade ju inte jag varit ett orginal.. Nej nu vart det bökigt. Men lite MEEER då.. Lika freak. Vadå trött, vadå svettig, vadå näääää... ?? Det finns många saker jag inte förstår här i världen.. VAFAN, man lever bara en gång, OK?!

Det finns en hel del grymma saker att vänta sig. Finns faktist en del grejer antecknat i min kalender (även en kuk som åker longboard???). Efter jul så är det dock blanka sidor.. VAD HÄNDERRRRR?!?! :D Jag är lite spänd.. Men ska mala runt lite tankar i skallen, och ja,, jag borde även skriva ner dem. VI SER..

Har kollat på Kungarna Av Tylösand. HAHA. Jockeboi är så jävla mesig hela tiden.. Man undrar hur man själv skulle klara av situationen i ett sådant hus. haha. Ska fundera mer på det och komma med en mer utförlig beskrivning.

Även 91020... LISOOO? VA HÄNNE.. Vi som har så mycket dötid borde göra något av det. Saknar RBL-lektionerna..

Imorgon måste jag iallafall in till stan för viktiga ärenden. Kanske får med mig PorrGittan/Fäbojänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0