IDDES INT'


Jag orkar inte vara duktig och blogga. Jag orkar verkligen inte.. En sak om man hade tio tusentals personer att tillfredsställa där ute.. Men med tanke på mitt i det närmsta obefintliga besöksantal så är det lätt att bli lat.

Skolböckerna äter upp mig. Får inte vara ifred på dagarna eller nätterna för den delen.. TYPISKT.

Är trött på att skriva analyserande och diskuterande texter. Jag brukade vara bra på sådant. Men nu är jag helt enkelt spyless.

På onsdag kväll bär det av till N-skär - ön som var världen  och vara storledare på massa småläger. Kommer bli så sjukligt roligt och skönt. hihi mysipysi. Får då träffa personer som jag inte hunnit snacka med på länge! Ska bli skönt att komma ut och reda ut lite saker i skallen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0