PLANERARN



Viedoservern andas igen.. Jag kan andas igen.
Den här veckan har gjort ett rejält uppsving. Om vi ska dra en snabbgenomgång

MÅNDAG: Mördarveckan startade. Skoluppgifter nafsade mig i hälsenorna. SHIT POMMES. Stressnivån pumpade på och var påväg mot klimax, magsår och annat trevlgt. Teaterträning. PLUSET var när Lisa, Madde och Jag improviserade fram en ny låt - BIG MAMA.

TISDAG: Friluftsdag.. Pluggdag för mig. Började fläska på med alla läxor. Det gick trögt. Stressnivån höjd en bit. Mardrömmar förföljer mig.

ONSDAG: Beslutens dag. Vändingspunkten. Ett nytt kaptiel kan man nästan påstå! Bestämde mig för att handla efter magkänslan. Spekulationer inför helgen startade. Teatern, gick trögt. 700 spänn på bensin.

TORSDAG (IDAG): Dimman försvann. Klar med redovisning, klar med skoluppgifterna. Videoservern började andas igen!!! Våra lungor fylldes med nytt hopp! Klappat och klart med hur helgen skall spenderas. 

FREDAG: Skola, kommer bli chill dill. Kvällen skall tillbringas med en underbar kompis, UP, chirre plus dirre.  

LÖRDAG: Eftermiddagen bär det av mot stadn. Pizza, dricka, prep, folks och krogen.

SÖNDAG: Teaterträning. Improvisationsteater @ folkets hus!


Henna är bannimig inte helt fel! Älskar att ha en planering inför helgen! KATCHING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0