LOL FRÅGOR

 


Frågor och svar som »miimmi« svarat på. De som blivit belysta under På gång markeras.

Vad skulle kungen säga om han körde på en grävling?
– Shit pommes!
Komedi eller Romantik?
– Komedi
Vad hände?
– The BOOMBOX got out of control!
Tror du på livet efter detta?
– Utanför Apan? Facebook heter det!
Varför stavas inte "palindrom" likadant baklänges?
– För att det skulle bli mordnilap då.
Är du en internetkändis?
– Jag var ju Hövdig på Apis. Så. antaligen
Hur skrattar du med bokstäver?
– HAHA MMM
Vad gjorde du senast i Finland?
– Stukade armen i en hoppborg.
Har du en tamagotchi?
– Jag är en Tamagotchi!
En dum fråga ger..?
– Ett skratt som svar?
Vad är roligast med hockey?
– 0-3/X
Vad skulle vilja lägga rabarber på?
– En paj!
Tror du det nya året kommer bli bättre?
– Absolut
Heter det skrana eller madrass?
– Skrana om du syftar på de man åker i backar med!
Hur gammal är din mammas pappas syskons barn?
– Min morfar kommer från skåne, behöver jag säg...
Hur ofta hälsar du på okända?
– Varje dag (busschaffisarna) ;)
Varför har Postverket gula bilar ?
– Beacuse Gustav (Svensson Svensson) said so!
Roligaste ämnet i skolan?
– Rörlig bild!
Vilken reklamslogan tycker du är den bästa?
– HADDYA!
Vad är de mest pinsamma du gjort?
– I vilken ända ska vi börja?
Måste vänner vara snygga?
– Det är insidan som räknas :)
Jag trodde det var en fågel, men det var en...
– Fisk Lisa!
Hur många barn har din farfars brorsdotters syster mamma?
– Jag vet inte änns om min farfar har en bror :S
Vad innebär "snäll"?
– miimmi?
Hur många gånger sjunger dom "Hej" i låten "Hej hej monica"?
– På tok för få!
Vad skulle du göra om du vann en pokal som va så stor så den inte gick att lyfta?
– Använda den som dörrstopp?
Vad är det första rosa du ser, om du tittar runt i rummet du är i?
– Din mama
Vilken tv serie/film skulle du vilja medverka i, och som vem?
– Hyde i That 70'show! LÄTT
Vad heter din farmors katt?
– Hon har ingen katt. Hon har en uppstoppad killing!
Vad önskar du dig i julklapp?
– Fred på jorden nån jäävla gång.
Vad ska dina barn heta?
– Mange, Britt-Marie och Nisse.
Har du någon fobi?
– Sjögräs!
Vem är din idol?
– Mamma, pappa och alla uppåt i familjeträdet!
Vilken tid på året mår du bäst?
– Sommarn, när solen lyser och gräset lockar!
Har du köpt någon julklapp ännu?
– Nä.
Ditt bästa träningstips?
– Bli aldrig som jag...
Läntar du till snön kommer?
– Jag längtar tills ni ställer en smart fråga.
Heter de benböj eller knäböj?
– Knäböj. antaglien.
Går strumpor och sandaler ihop?
– Foppa + tjockisar = helt OK
Vet du vem som skrev den här frågan?
– Vet inte, men han/hon hade fan en fråga!
Vad anser du om Aplotten?
– Man vinner ju aldrig :(
Vad har du för startsida?
– www.umea.se/midgard
Vem vinner, Stålmannen eller Hulken?
– Stålmannen, lätt!
Vad har jag i min ficka?
– pingis?
Mac eller PC ?
– Har inte förmögenheten för att vara Apple whore
Är du mörkrädd?
– Lite :]
Är gräset grönare på andra sidan?
– Bara man sköter om sitt egna gåre ba bra
Tror du att månlandningen var en bluff?
– Svårt att inte tro när det står "Armstrong wa...
Titta! Det är en...?
– fågel, nej det är ett plan. NEJ det är en SUPERBA...
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?
– Inte nån Disneyfigurs tjejs namn iaf!
Vill du fråga något?
– Ja, jag har fan en fråga!
Vet du?
– Vad?
Vad kan man inte köpa för pengar?
– Hövdingposten på Apberget?
Ett gott råd?
– Fråga inte mig!
Vad gör du när du är förkyld?
– Snorar, hostar och har mig som alla andra
Vilken är din favoritfärg?
– Blå
Varför stavas cool med C och inte med K?
– Det är nått engelskt påhitt!
Dagens mattips?
– Inte vet ja? Kakor kanske?
Vad är Plan B?
– Frågan är väll vad plan A är?
Dagens låttips?
– Schnappi,, i olika stämmor!
Är du säker på det?
– A rätt så.
Om du hade en färdighet vad skulle de vara?
– Att alltid lyckas klanta till det.
Har du alla hästar hemma?
– Nä Nisse tog dem!
Vad gör du när du är riktigt arg?
– Lipar som en barnunge. :P
Vilken färg har din data?
– Det är en svart klump...
det regnar, vad gör du!?
– Tar på mig min vattenavstötande jacka.
Har du katt?
– RITVA
Hur mycket dasspapper använder du vid ett "nr.2" tillfälle på toaletten?
– 22 ark!
Fungerar det?
– You tell me!
Vilken skiva skulle du aldrig köpa?
– En spånskiva. Vad fan ska jag med den till?
Katt eller hund?
– Lillebror?
Ursäkta, vad kostar den här varan?
– Nollorna får inte plats& stava är inget altern...
Tycker du om stearinljus?
– nej :O
Använder du isdobbar?
– Jag är Norrlänning. Det är töntigt med isdobbar!
Vilken färg har din tandborste?
– Samma färgkombo som min externahårddisk!
Vad ska du göra imorrgon?
– Steka Mårran från Mumindalen till frukost!
Vad är norrländskt?
– RYV
Vart hamnar solen när det blir natt?
– Eh, det blir ju månen? visst?
Varför har 7/11 lås på dörrarna?
– Sluta sno realcomara's frågor! :O
hur många gånger om dagen loggar du in på Apis ?
– Så många som det krävs för att hamna på dagens
Vem bäddar din säng?
– Mr Christer
Vad är "finkelfeber"?
– Det som Dr.Alban botar.
Om man binder fast en smörad brödskiva på ryggen av en katt, och släpper dem från hög höjd - vad kommer då att hända?
– Jag kommer äta mackan, & katten äter Julia!
Om du vaknar i en säng som är rund , vilken är fotänden?
– Där jag känner för det..
Vad heter du i efternamn?
– Är det här en kontrollfråga?
Vad är lyx?
– Att Metallica ställer in konserten
Hur ofta rakar du dig?
– lika ofta som ZZ-tops
Singstar, Guitar Hero eller Rockband?
– Guitar Hero är det enda rätta!
Vem äter inte Ida Sallinen?
– Äkta Sallinen att bli uppäten! :O
Hur seriös är du?
– Lika seriös som clayton och ondingen i Pochahot...
Hur många har du på din msnlista?
– 14 online, 114 offline. Alla blockar ju bara :(
Om du vore ett blåbär, skulle du smaka gott?
– Vet inte! Men jag skulle vara BLÅ iallafall!
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
– Hjärtat. Det kan va bra att ha ibland!
Vem/vad lockade dig till Apberget?
– Bananerna såklart!
Jing eller jang?
– Ping eller pong?
Kommer du komma ihåg detta året?
– jag ska ha en ständig svart minneslucka..
Är tomten tjock?
– Är tomten en gnom?!!....
Hur ser du ut när du bryr dig?
– Som när jag inte bryr mej, fast tvärtom.
Vem är snyggast på apberget?
– Kan ni inte fråga vem som är fulast ist?
Har du hund?
– Gucci, Argos och lisoOo
Vilket tema använder du på apberget?
– Grått, det matchar mitt vita färgshema på datorn.
Har du någon gång funderat på att säga upp ditt medlemskap på Apberget? Varför då?
– Om jag funderat att ta livet av mej? nej?
Bortsett från datorn, vad hör du just nu ?
– Clayton, han har kommit för att hämta mej!
Vad vann du senast?
– 3p på aplotten..
Vilken är din favoritefterrätt?
– RumpLisas högerskinka!
Är du dum?
– Bara mongo
Stor stan eller landet ?
– Bonnflicka som tycker att storstan är mäktig
Du eller han?
– Han och jag?
Var köper du dina matvaror ifrån?
– Coop och Ica. finns inge mer att välja på
Vad jobbar din mamma som?
– Värdens bästaste mamma :]
Vad är manligt?
– Hår på bröstet. Vet ju alla!
Kan du avslöja ditt bästa recept på 100 bokstäver?
– Jag kan bara räkna till 99..
Vilken färg har din tröja?
– Blå blå är kärleken!
Tror du på rykten?
– nej
Varför är alla tyska lärare så tradiga ?
– För att franska lärarn är så virrig!
Vad får igång dig på mornarna?
– Allan i dalen!
Världens bästa citat?
– Johans liv är kaffe och storN / Gustav Svensson
Vad ska du köpa i present till din vän?
– Lisa får allt honn pekar på! :D
Vad ska du göra imorgon?
– Fara till skolan så att lärarna kan ägges! :(
Ska du utomlands detta året?
– Nej men nästa!
Vad är det bästa som du vet?
– En snäll Tim på bra humör!
Hur brer du dina knäckemackor?
– PÅ RÄTT SIDA antagligen!
Snabbmat, mat eller snabb?
– Inget av dem!
Bästa omslagspappret?
– Gammpappre från fjolårets julklappar!
Vad händer?
– Apberget... själv?
Vem är stans bästa DJ?
– DK - DONKEY KONG !
Vem är jag?
– FrågarN2000. aka Kurt Knurtsson
Har du drömt en dröm om Apberget?
– Det var en fan en fråga det!
Cykel, bil eller buss?
– Cykel & buss. Bil är lyx!
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara ?
– Men sådan beslutsångest har jag aldrig haft!
Varför är det aldrig upptaget när man ringer fel?
– sträcker sej långt bak innan telfn var uppfunnen
Bevisa, är Gud en man eller en kvinna?
– Jag har inget bevis.
vad är det värsta du vet?
– King K. Rool - bossen i Donkey Kong
Vad är din relation till bokstaven ü?
– über
bästa disney filmen som gjorts ?
– 99% kommer svara Lejonkungen :O
Vad finns i din vänstra ficka?
– ipod, pengar och plektrum, eller vare höger kanske
Vad är bästa receptet mot baksmälla?
– Dricka alkoholfritt
Hur många datorer har du?
– Är ju som att fråga en Pimp hur många bitches..
Chuck Norris eller MrBjork?
– Finn 5 fel
Stöller Apberget rellevanta frågor?
– Nej, palla kravet på att de alltid ska vara roliga
Skulle du kunna tänka dig att jaga älg?
– Jag vill skjut n' älg oppa lia
Vad är klockan när den slår tretton slag?
– 1 timma efter Askungen sprungit från balen?
Var är mina blåbär?
– I min lingonskog!
Vem är snyggast på Apberget?
– Anna Högberg, 17 år från Timrå?
Vad vill du bli när du blir stor?
– En söt Pokémon!
Ska du gå hem?
– Ja, men först åker jag 3mil buss.
Varför är man sjuk ?
– För att man ska kunna sjukskriva sej?
Vem står dig närmast; Mamma eller Pappa?
– DIN mamma :}
Vad är ditt motto?
– bättre med myv i raten, än ryv i maten.
Vad åt du senast?
– sju sorters apa
Känner du någon med samma födelsedag som din?
– ja, Lisas gammragg ju!
Vad jobbar din pappa som?
– IT-nått på Volvo
Vad är dyrt?
– Allt som jag inte har råd med.
Vem är du?
– Döden, och det vet du!
Har du kabel eller trådlös anslutning?
– Sluta ägges, ork int.
Hur många barn vill du ha?
– MEN SLUTA FRÅGA.. OFTA MAN HAR ETT DRÖ...
Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka. Vad får hon heta ?
– Framstjärt nummer ett
Skriv något smart...
– Aaaaaaaaaa vi kommer att dööö
Vad heter jag?
– Fulutanför-Janne?
Flirtar du mycket?
– ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :]
Vad saknar du i ditt liv just nu?
– en 190 cm lång dvärg!
Om du skrev en schlager, vilken titel skulle låten ha?
– Ska vi byta Poké-kort på rasten?
Jag säger bingo, du säger?
– Vi delar på vinsten!
Gillar du Patrik? Eller vem gillar du?
– PsycoPAAATRRRIK!
Vad betyder Dagens för dig?
– Mer än bara ett ord!
Vilken Turtles är du?
– Michelangelo för han är en partydude!
Vad har du under sängen?
– En Pokémon!
Hur skaffar man sig ovänner?
– Gör som Lisa Karlsson!
Vad fick dig att tänka på ost?
– Dina råttliknande tänder.
Vad skulle du vilja heta?
– Pelle! Men det är ett killnamn...
Vad drömmer du helst om?
– Bara julskinkan håller sej borta så är ja nöjd!
Hur låter en apa?
– som Homo sapiens parningsläte!
Vad gör du om juggernaut är under din stol just nu?
– Om han änns skulle få plats under min stol?!
Favoritväder?
– Det som passar mina favoritkläder?
Vilken superhjälte skulle du vilja vara?
– Jag är ju Mimmi, jag är ett vapen förtusan!
Var kommer barnolja ifrån?
– Det, min lilla vän, vill du inte veta!
Vad ser man om man är blind?
– bockar, blinda bockar!
Vilket bröd är godast?
– Krille the Kocks! :D
Vad är världens sämsta uppfinning?
– Talet?, varför dög inte händerna och grymten?
Vad skulle du aldrig gå med på att döpa ditt barn till?
– Något töntigt MyLittlePony namn tex Solstråle
Är detta en onödig fråga?
– Ja, den var väll jääävligt onödig att ställa?
Varför krymper inte fåren när det regnar?
– För att de är Djävulens skapelse?!
Morgon- eller nattmänniska?
– Gammelbonnpiga eller vampyrdruggie..hum svå...
Vilken är den bästa jul låten?
– den där om.. fan å, vem försöker jag lura egentlig...
Vad hände med fågeln Roger?
– Han banlystes, för landets säkerhetsskull
Vilken fråga skulle du vilja ställa här?
– Varför gillar StoorN' Ryven?
Kan du bita dig själv i ögat?
– Nej men i ryven,, eller vänta.. nu ljög ja!
Om jag säger bu, så säger du..?
– ..-huuu vad trasig jag är... not.
Skriver du dagbok?
– Vem behöver dagbok när Diarium på apa finns?!
Tycker du om surströmming?
– Sur-Mmmi, surströmming, matchar jue. :)
Vad gör du när en svart katt springer över vägen?
– Leker bockarnabruse! Pax att inte vara trollet!
Vad skulle du göra om du vann en pokal som va så stor så du inte kunde bära den?
– Använda den som badkar kanske?
Vad ska du äta imorgon?
– Sockerkaka gjord av socker och människa
Vad skulle hända om du gick ned 20 kilo?
– Jag skulle väga lika mycket som den första mobil...
vad gör thura?
– Att vi vinner på lotto?
vad håller du i handen just nu?
– Musn
Vad skulle du aldrig bada i?
– Pepparspray, Då gåre ju inte att titta under ytan!
Vad äter du till frukost?
– Fiberhavregryn, salt och vatten, 2min i micron. P...
Varför svarar du på detta?
– För att hamna på dagens?
Vem får dagens applåd?
– Farmor, för hon har namsdag!
Bio eller promenad?
– En promenad till bion?
Vilken är din favorit låt?
– JoelBitar, eller gondolen, svårt att välja!
Vad svarar du när en telefonförsäljare ringer?
– Rädda Joppe, död eller levande!!
Vad har du för ringsignal på Mobilen?
– JoelBitar, snart iaf ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
– Ja, och på att kärlek alltid börjar med bråk.....
Säger du "Ärter" eller "Ärtor"?
– Gröna blåbär?
Gulligaste insekten?
– Den som förökat sej med Björn Gustafsson
Vad är det första du tänker på när du vaknar?
– Nostalgi!
vad har du för Mobil Operatör ?
– inte nått jävla halebop, så schluta ring!
Vad säger du om jag säger TJENE?
– ÖDET!
Kan du vissla?
– (Mimmi) Johanna, JA visst kan ja de!
Vad skulle du göra för en miljon?
– Köpa en Ö utan äckeldjur!
Vilken låt blir årets sommarplåga?
– Glory, som de senaste 2 åren.
Hur många fingrar håller jag bakom min rygg?
– bror på hur många händer du har.
Vad skulle du göra om du var med i Jackass?
– Träffa Johnny Knoxville?! ;) Grrr
Skulle du klara av att tvätta dina kläder i tvättmaskinen utan hjälp?
– Frågan är väll om det kommer att passa sen..
Vad hände med Feven?
– Hon bröt mot de 10 budorden.
Vilken ögonfärg tycker du är finast?
– blå blå är käärleken!
Vad vill du ha på korven?
– Bror på vilken korv.
Nu tävlar vi! Sten, sax, påse?
– Ångvält!
Vilken är din största svaghet?
– Jag är grymt kittlig. Våga inte änns pröva!
Vilket bränsle vill du att din bil ska drivas med?
– saft saft hallonsaft, bättre saft har ingen haft!
Vilken var sommarens plåga?
– Ja inte vare Markoolio iaf.
Skulle du vilja öppna ett eget apotek?
– Ett hemligtapotek, namn: GANGSTAAPOOH
Hur väcker du någon?
– Med pompa och ståt eller en slick i örat!
Har du apberget som startsida?
– Är bananer rosa? precis, noope!
Med eller utan socker?
– det är som att säga "Vill du leva eller dö?&...
Vilket ord är svårast att säga med 5 mariekex i munnen?
– RAOUR ,, eller TSSSSS !
Vilken kändis vill du bli kompis med?
– Mina kompisar blir kändis snart. om några år så!
När tar fantasin slut?
– När värkligheten tar över.
Vad har du att berätta?
– Mina drömmar!
Om du hade startat en egen community, vad hade den haft för namn?
– Kuscotopia, för alla med ett riktigt tunggung!
Är du medlem i gruppen Apberget Feedback där du kan ge förslag om saker du saknar på Apan?
– Mina ideer ska jag spara till stordåd, vänta bara!
Vilken dagens fråga skulle du vilja ha en repris av?
– Har du onanerat i en bubbelpool?
Vad tycker du att man ska hinna med i veckan?
– äta 365 klubbor.
Hur skriver man "0" med romerska siffror?
– - ,, bara ett vågrätt streck
Vilket husdjur skulle du inte vilja ha?
– En Godzilladinosaurie, de tar sån stor plats.
Hur ofta gråter du?
– en gång per år,, tradition you know.
Vilken bokstav skulle du vilja plocka bort från ditt namn?
– i.. Mmm
Ditt bästa spartips?
– Gör som farbror Joakim, ha din brorson som slav!
Om du hade jobbat på cirkus, vilken uppgift hade du i så fall haft?
– Smörja in akrobaternas kroppar med babyolja!
Vad brukar du skjuta fram till dagen efter?
– Läxor, tandläkartider, dagen jag dör, you name it!
Syster eller bror?
– Bara DNAt är detsamma så vafan...
Vad tycker du om pölsa?
– Bara fejk pölsa, har inte smakat riktig x(
Vad är billigt?
– Fråga Christin och Bruno, de har koll!
Vem är bäst??
– Den som får bananen på framsidan att hoppa hö...
Vad heter du i mellannamn?
– You'r high, naaaah
Om du fick döpa om Apberget, vilket namn skulle det få?
– Apa
Vad svarar du när någon knackar på dörren?
– Använd ringklockan istället!
Om du hade varit Tomas DiLeva, vad hade du döpt dina barn till?
– Jamå (DuLeva) & Mo (DiLera)
Flytande eller fast tvål?
– Fast, fast den brukar övergå till flytande.
Vem har den coolaste frisyren?
– Den som nyfått sej ett nyp!
Vad gör du om du får hicka?
– håller andan och sväljer 3 gånger.
Vad har du helst på fötterna?
– sockeplast i all ära, men jag föredrar bubbelplast
Kan du få ut något annat ord av ditt nick på Apberget?
– mii,....mm......i... .. hum, nej värkar lurt hörru
Tittar du ner på tangentbordet när du skriver?
– baf ser detr it så,?
Kan du simma?
– Är det sjögräs på botten så kan jag vill jag lova!
Vad tycker ni om för ost?
– Ni? här finns inget "ni", fråga Gollum!
Vad tar du dina bilder med?
– Våld såklart!
Hur stavar du "Hydro nevro kostiska diafragma kontra vibrationer"?
– med 6 Z:n, 2 Ä:n, 7 H:n och 10,5 Q:n.
Vem är söt?
– Min mamma
Varför slutades Smurfhits att produceras?
– 90-talet försvann, smurfhitsen med det!
Varför får man visdomständer?
– För att vi ska dra ut dem! Människan skall ej vara...
Kommer du att lyckas svara på den här frågan exakt klockan 13.37?
– Nej då har jag glömt svaret!
Hur mycket pengar har du spelat bort på poker?
– .. vet inte. det var pappas. :/
Vad är det snällaste du gjort?
– Jag är inte stor och stark, sååå,, ja måste inte var...
Varför är du inne på apberget?
– Fryser ju stjärtn av mej om man sitter ute på det!
Annalof eller Canem?
– Din mamma.
Om du hade börjat gymnasiet imorgon, vilket program hade du börjat då?
– MP, man lär sej inte av sina misstag!
Vad skulle få dig att lyssna på Håkan Hellström?
– Hellström lyssnar man inte på, han plågas man till
Vilken fråga skulle du INTE vilja ställa här?
– En fråga som redan är ställd?
Brukar du klä dig efter din musiksmak?
– Nej, utan efter min tandkrämsfärg.
Hur länge har du som längst låtit bli att borsta tänderna?
– 5,67 min :/ fan va ofräsh ja är...
Vilken blir morgondagens fråga?
– Det får vi veta om 6 min!
Hur många syskon har du?
– 4st...
Vad använder du som fotpall då du sitter vid datorn?
– Min lillebror.
Arkhult, Crotalus eller Macke, vem är coolast?
– Crotalus för han har mest status.
Vad roar dig?
– Japanska tvprogram!
Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?
– Sitta på fika-buffé och feta upp mej!
Kaffe?
– med socker och grädde/mjölk, why not?
Vilken smak ska det vara på dina nudlar?
– Chili, men bara för att jag är wannabe EskimoTim
Vad måste finnas på julbordet?
– manlig nakenmodell med tomtemask.
Vad skulle få dig att börja spela bingolotto?
– Garanterad vinst, & om BB och BL gjorde co...
Har du någon gång drömt om apberget?
– Mina drömmar är mer extrema än apberget..
Okejdå, den här frågan har varit tidigare, men vad skulle du vilja ställa för dagens fråga?
– skivad eller bredbar leverpastej?
Hur låter det när du gråter?
– som när snor och tårar blandas med småljud!
Hur många ballerinaskor äger du?
– inga, men ballerina kjol och trikåer!
Har du nått svar?
– Bara om det är en bra fråga!
Vem pratade du senast i telefon med?
– din mama.
Hur vill du dö?
– orka tänka så.. man får ändå aldrig som man vill!
Vilken apbergare har den bästa slogan just nu?
– jag?
Vad är manligt?
– fråga Zlatan, han är ju tydligen "Da man&qu...
Skulle du vilja hoppa bungyjump?
– byt bungyjump mot från eifeltornet & fråga T...
Om du blev tvungen att titta på något i en vecka i sträck, vad hade det varit?
– That 70'show
Vem skulle du vilja klippa håret på?
– Johan Fällman :D
När hade du ditt senaste kalas?
– igår., jag har kalas hela tin!
Förtjänar en riktigt dum fråga ett svar?
– om jag ställer den B)
Bryr du dig?
– fan heller
Vilken är den roligaste leken du vet?
– shåwerflårspinn, fast det är mer som en sport!
Om du hade en egen radiokanal, vad skulle du spela för musik?
– Rock, metal och Janne Smisk!
Tror du att vi kommer att välja ut ditt svar på den här frågan?
– ja det är ju 5 på 157400!
Om du blev tvungen att tatuera in ett ord i pannan... Vad skulle det stå?
– NATIONALENCYKLOPEDIN
Shapeup, Redsledge, Klubb Pingvin eller Kontra?
– Shapeup Kontrar Redsledge, geme en pingvin/kl...
Vilken dialekt skulle din kompis inte få ha?
– Alla dialekter är väkommna! I LOVE THEM!
Hur gör man för att reta upp dig?
– tro inte att jag avslöjar det! ;)
Vilken artist skulle du vilja se live?
– jag lyssnar bara på rockers B)
Vart finns dom bästa kebabrullarna?
– Bagadadsgrill och pizzeria!
ska du på någon djurpark eller liknande i sommar?
– konfirmationsläger, det tillhör kategorin va?
Vilken artist skulle du vilja byta namn på?
– Kan inte stava/säga namnet (just därför)
Om du höll/håller på med någon bollsport, vilken position skulle du ha då?
– Läktaren, om änns där!
Kan du få mig att skratta?
– om ja rablar upp alla shh-ljud bör du skratta!.XD
Utekväll eller hemmakväll?
– den klassiska dilemafrågan!
Vad gör du helst en söndagskväll?
– dag som dag?, same shit diffrent names!
Har du ett sommarjobb i sommar?
– ett svart sådant!
Kan du slicka dig själv på nästippen?
– Jag kan slicka dej på nästippen!
Nej till?
– kärnkraft! RÄDDA PLANETEN! (A)
Har du ätit någon frukt idag?
– chiquita bananas for life! B)
Ja till?
– kärnkraft! FÖRINTA PLANETEN! })
Vad hade du gjort om du hade varit admin på apberget?
– jag hade förmodligen förvandlats till en datanörd!
Är det rätt att förbjuda Pokémonkort i skolan?
– dekombapånyasakersomkanfåvärde tex reklamp...
Vad stoppar du helst i munnen?
– Krille the Kocks mat/bröd!
Vad hör du just nu?
– musik, always!
Vad är en laxask?
– ett ord som är svårt att säga efter sex laxar?
Hur äter du din ballerina?
– du skaba sno mitt sätt så du vinner tävlingen! :O
Vilken skola går du på?
– gick på Hörnefors central, ska börja på Midgård
Har du läst bibeln?
– hela? skulle inte tro det va!
Vilken kroppsdel använder du mest?
– Skulle nog vilja säga huvudet, meeeeen.....
Vilket namn skulle din hund få om du skaffade en?
– Maj-Bert eller Maj-Berta!
Vad har du i papperskorgen på din dator?
– Dålig musik och ovärda bilder!
Vad händer imorgon?
– Revy
Vad dricker du helst?
– vattnet från hörneån
Vilken är den bästa thrillern du sett?
– http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0
Är du en knövlare eller en vikare?
– ska det kastas = knövla, sparas = vika
Hur fort måste tomten åka för att hinna med alla barn?
– Lika snabbt som det tar för dej att "komma...
Vilken låt skulle du välja som Sveriges nationalsång ifall du fick chansen att ändra?
– vem ska jag tro på - Thomas Di Leva ;)
Lost, Prison break eller 24??
– Lost, u know, bonnkanaler
Titta ut, vad ser du?
– skog
Brukar du ha smör under marmeladen på mackan?
– Klart!, men den tiden är förbi, nu äre ju rena döde...
Vem är mest kung i Turtles?
– Jag & Jossan!
Är Fredrik Reinfeldt en bra statsminister?
– Ingen rösträtt = inget att säga till om,
Skriv ett ord som beskriver dig, på samma bokstav som ditt förnamn börjar på?
– mystisk, eller musklig, NEJ marängswisch!
Vad är det pinsammaste du varit med om?
– Vi tar det en annan gång!
Vilken kroppsdel skulle du vilja ta bort?
– Jag behåller gärna mina korppsdelar på!
Ska du fira jul?
– I Mars? skulle inte tro det va!
Hur många bokstäver är det i den här frågan?
– 1 mening, 35 bokstäver, 8 mellanslag & 1 fr...
Varför är en kilobyte inte tusen byte då kilo betyder tusen?
– För att man ska ha nått att tänka på! såklart! :)
Hur gick "Big Bang" egentligen till?
– Ja läste om atronomi ist för energiskiten på NOn!...
Kan du låta bli att klia dig på ryggen efter att ha läst den här frågan?
– Ja, men inte att klia mej på huvet!
Kan du säga "adamsäpple" på något annat språk?
– engelska och franska!
Vad sjunger du på nästa Idol-audition?
– I belive I can fly,I belive I can touch the sky..
En gös och flera jäste?
– nej nej, göser! ;)
Vilken är din favoritkrydda?
– dragon är en av dem
Stämmer de kända myterna?
– Haru aldrig sätt på myth busters?! :O
Varför heter det "Island" och "Grönland" när det är varmt på island och kallt på grönland?
– varmt på island?! höhö?
Vart kommer du resa så fort du får möjlighet?
– Australien och Nya Zeeland! :D
Vart tar dagarna vägen egentligen?
– Dom blir till nätter, dör och återuppstår!
När är du som mest kreativ?
– Jag är alltid kreativ!
Hur många män krävs det för att byta en glödlampa?
– om tekisk 1, om oteckinsk 4 ! :D
För vilken vara lönar det sig mest att handla märkesprodukter?
– Alla har väl märken?! dom ploppar inte upp bara!
Vad brukar du göra samtidigt som du pratar i telefon?
– Det man inte vet mår man inte dåligt av....
Vad tänker du på när jag säger ordet "gurka" ?
– att det är ett namn på en grönsak?
Hur skulle du avsluta den här meningen? Om jag hade haft ...
– pengar hade jag köpt nya Converse!
Varför är himlen blå?
– varför ä gräse grönt
Vad är snö?
– http://sv.wikipedia.org/wiki/Sn%C3%B6
Vilket sätt är det bästa att irritera någon med?
– Om vi säger såhär;jag har skaffat mej erfarenheter
Har du konfrimerat dig?
– Att jag har! ;)
Hur mycket "tid inne" har du på apberget?
– Tid inne 17 dagar, 11 timmar
Har du gått/går du nån form av danskurs?
– Lisa gick i Linedance & lär nu vidare till mej ;)
Varför är gult fult?
– För att det rimmar?
Varför heter det extrapris när det inte alls kostar extra mycket?
– extra(blilligt)pris, eller så ljuger dom! :O
Bäddar du sängen varje morgon?
– hahahaha, det var den dummaste frågan någons...
Ett motsattsord till att vara törstig?
– otörstig?
Vad betyder mest, kärlek eller framgång?
– Man når ingen framgång om man inte är älskad!
Röker/Snusar du?
– nej, har hört att det är farligt! :O
Brukar du sjunga och dansa när ingen ser?
– säg 1 person som inte gör det!
Vem är du?
– Jag är döden, och jag har kommit för att hämta dej
Vad brukar du äta på bion?
– Den jag går på bio med!
Har du någon mental störning?
– JA, att springa och höra mina egna andetag.
Har du ridit på en häst någon gång i ditt liv?
– senast var för en trekvart sen :)
Hur ofta går du till frisören?
– jag går inte till henne, hon kommer till mej! :O
Vad gör du först när du vaknar på morgonen?
– vill sova mer. Iaf på skoldagarna
Vem klämmer dina finnar?
– ingen! :O
Vad skulle du göra om din mp3/mp4 gick sönder?
– Komma in i en djup depresion!
Varför finns det lås på dörrarna till butiker som är öppet dygnet runt?
– Så dom kan jävlas med att stänga dom! :O
Vilken dag har hittils varit den bästa i ditt liv?
– 2005-09-03 -> då jag blev medlem på apberget!
Finns det ett annat ord för synonym?
– ehh, finns det så har ni frågat fel person!
Hur kommer killen som kör snöplogen till jobbet på morgonen?
– Han har plogen på gården! (TRO MEJ, jag vet) ;)
Vilken var den första filmen du någonsin såg på bio?
– tror att det var den tecknade 101 dalmatinderna!;)
Varför är ordet förkortning så långt?
– så man kan förkorta det förståss!
Hur avreagerar du din ilska?
– ilska?
Vad har Tomas diLeva på sig när han går på maskerad?
– Han matchar sin "klänning" med en kl...
Hur slänger man bort en soptunna?
– Kastar den på soptippen!
Vad gjorde du i ditt förra liv?
– Var en fisk som hatade att simma. . :D
Har du en ovän?
– Ja, tiden.
Vilket stjärntecken är du född i?
– Kräftan
Vad har du ätit idag?
– frunch, middag och efterrätt ;)
Är du höger- eller vänsterhänt?
– Högerhänt.
Vad tycker du om långhållbarhetsmjölk?
– Vet inte, dricker inte mjölk!
Kan man köpa lycka med pengar?
– Tillfällig, men inte evig.
Vad är dåligt väder?
– Molnigt utan regn/snö!
Är det kött eller fisk som gäller?
– kött, det är bara en massa ben i fisk. XD
Vad fungerar bäst mot hicka?
– hålla andan och svälja 3 gånger.
Vilken tid brukar du lägga dig?
– när det behagar
Vilken är din favoritloka?
– AH!? olika favvosar varje dag.
Har du stulit något i ditt liv?
– stulet? hah det låter som nått som jag skulle sagt
Vad heter du mer än E?
– (E)lisa bajsa
Vilken mjölk dricker du helst?
– mjölk med chokladsmak :D
Vilken funktion saknar du på apberget?
– försöker lära mej dom som finns
Har du någon bästis?
– jao :)
OM jag säger vind, vad svarar du då?
– blåst
Hur ofta borstar du tänderna?
– 2 gånger varje dag ;)
Vad tycker vi om tecknat?
– hahahah .. vadå .. såklart vi tycker om det !
Tror du på horoskop?
– Jag tror att det är mer som, riktlinjer. :)
Äger du en mp3spelare?
– japp
Har du någonsin varit med om något skumt som du inte kunnat få förklarat?
– Ja,, värkeligen underligt!
Vad får dig på bra humör?
– Glada människor :)
Har du haft en träkoja?
– haft :O ? jag HAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0