TIPS FRÅN MIG



Har du någonsin blivit lite för "våldtagen" av någon du inte gillar på dansgolvet. Blir du inte av med personen, eller vågar du inte säga ifrån? Då har jag det ultimata tipset! Har funkat i de flesta fall..

Det var när min kompis blev "dumpad" på dansgolvet gång på gång av diverse personer som vi började se ett mönster. FULL PÅ FIRMA FESTEN. Hon försökte lära personerna Full-På-Firma-Festen-Dansen.
Killarna började se konstiga ut och försvann snabbt från platsen.

Därefter har vi prövat metoden lite här och lite där, och den verkar funka. Den är dock inte helt tvättsäker. MEN är det någon som stannar kvar efter du presenterat denna dance-move för dem så är de
  1. Antigen en keeper, eller
  2. En jävligt läskig person som helt enkelt inte tänker släppa dig i första taget! Då krävs andra metoder  (only for advanced users)

Jag förstår att du sitter där hemma och tänker HUUUR lär jag mig denna dans?!

WELL WELL..

  1. Håll armarna i ungefär 90 grader.
  2. Peka med pekfingrarna upp i taket.
  3. Gör små snärtiga snurrar. (gör så små eller stora rörelser som krävs för att personen skall dunsta)
För den perfekta looken kan man lägga till accesoarer som en bandana-slips runt huvudet!

Jag slänger med en bild.. Men annars DANSA PÅ PEOPLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0