SKOR



I helgen diskuterades skor som hastigast.

Att folk sno-lånar skor på fester för att man inte ids ta på sig sina egna.
Att man börjar knyta skorna, sedan stoppar man ner skosnörerna in i skon.. och tillsist står man där med kardborre.

Idag har dessutom mina skosnören löst upp sig 5 gånger.. Klurigt.
Men kom då att tänka på denna fantasiska uppfinning. SKOSNÖRESKNORRARNA..
Om du har haft sådana vet du vad jag snackar om.. För det är inge å leka med.

Har gjort lite research men icket hittat någon bild på juvelerna.

Okej.. Det här inlägget blev inge bra.. Jag erkänner. Men hjärncellerna måste bevaras så länge jag har denna gigantiska läxhög framför mig.
YAHOOOOOOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0