HUGA HOPPLA

Det börjar redan mörkna. Har hört att det ska bli den kallaste vintern på länge. ICHTO..

Det är så mycket som snurrar i skallen.. TO DO:
Onsdag: A-lag + lunch. Jobba.
Torsdag: Ledig. En ridtur skulle sitta fint. Börja packa.
Fredag: Kommer bli en intensiv heldag på jobbet. "Överaskningsmiddag" med ledarskolan. Utekväll?
Lördag: Sista rycket inför avresa. Packa och annat grejs.
Söndag: Förbreda inför änglafestival. G-tjänst. Flyg.

Okej.. Mycket äre ju inte.. Om man tänker tillbaka på skoltiden.. HUGA HOPPLA..
Men jag stressar upp mig själv för vissa grejer.. Usch.. Vill inte änns tänka på min flygrädsla som blir värre och värre med åren..

Såg klart säsong 3 av True Blood igår... Nu börjar väntan inför den fjärde.. Och iom detta har jag ändrat skrivbord på datorn.. LÄNK

Här är 1 av dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0