THROW AWAY YOUR TELEVISION


Jag är en såndär person som tittar på allt möjligt töntigt som hamnar på tv-skärmarna. Mina favoriter som jag följer just nu är:

Vem faaan ser inte på Idol? Följer de slaviskt från auditioner till fredagsfinaler och förbarmar mig över Biggest Loser som gör att det inte visas på Måndag. Jag diggar Juryn som gått och blitt folkkär. Anders som alltid ger pikar åt Layla och Layla tillbaka... och Andreas vars ögon ser ut som dollartecken när han upptäcker en stjärna. Än har jag inte någon given favorit sådär. Men kvalitén är asa (alá Hem Till Midgård style) bra iår!



Måndagar - Torsdagar klistras jag framför trerättersmiddagar där Helge äger allt och alla. Affärsbesöket, presentationen av menyn, middagen och röstningen. Simpelt, roligt. BRAA!

(Kan även tillägga att jag och mina kompisar samlas majoriteten av dessa kvällar i någon av våra soffar och kollar på Halv 8 Hos Mig och Idol.)

Det sista programmet är lite utav. Jag vet inte, inte sådär proffsigt gjort riktigt. Men jag kan inte sluta titta nu!

Jag gillar dansfilmer och musicaler där de dansar runt och grejar! Har inte så mycket annat att säga i försvar. Dessutom att pengarna går till Plan är ju bara den en bra grej!

Två av mina favvo uppträdaden från DANSFEBER...

Nassim är aldrig fel, sprider alltid glädje och nu även ROOMPA!


Vad ska jag säga?! DET ÄR SPICE GIRLS!


Idag börjar också ett nytt program på 4:an som är förbeeejnat grejtans!



TJOFRÄÄS



Kommentarer
Postat av: jullis

hahaha, dansfeber... :P

F.Ö så är ju Olle det finaste som har hänt Idol på länge.

2010-09-21 @ 22:57:08
URL: http://julijuzz.blogg.se/
Postat av: Mimms

OLLE <3

2010-09-22 @ 16:36:33
URL: http://orslogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0