LOPPIS


For till travbanan i Umeå för att checka in loppisen.. Sammanfattning: mycket folk och mycket gval!
Men jag hittade en gammal kamera/kikare-väska i läder. Har dammat av den och fettat in den nu. Kanske blir att färga på den lite, får se vad som faller mig i smaken!

For sedan förbi på Konsum för att köpa lim.. Det slutade med: Lim, post its, kulspetspennor och Blood Sugar Sex Magic. .. Jag som skulle ha köpstopp....

Aja.. Hade tänkt mig ut på hästryggen idag, men mår inte så prima ballerina i huvudet, kanske gör det imorgon.

Istället ska jag börja limma ihop mina tavlor som jag började med tidigare i veckan. Sedan Idol och True Blood.
JÄJJEMEEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0