BUSN 2000



Igår avslöjade jag och Smeden vårt bus...

Smeden: Mimmi du får säga det nu.
Jag: hahaha.. men jag kommer ju inte klara av det. Utan att skratta ihjäl mig.
Gustav: Ehh???vadå? :S
Smeden: Men joo Mimmi...
Jag: OM vi säger såhär Gustav så kan Tomas ha glömt sin mobil hos Viktor på Hörneforsdagen....

Gustav blev paff och stolt.. haha.. Bra att man kan ta det så lugnt!

Vad buset var är rätt så komplicerat att förklara.. Men det handlade om att vi skickade sms från Tomas telefon till Gustavs om galna grejer.

Det bar iväg på äventyr också.. En GILF sjöng på tyska och slog Chrille. Vi fick höra historer om lackade kukar.. Ja.. Sånnadär saker som bara händer någon gång om året.


Min top tre för veckan enligt LAST.FM:
Foo Fighters
Lenny Kravitz
Dire Straits





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0